12:18 PM 0 comments

hari hari ku

Hari ini aku rasa sangat susah hidup ini. Mengapa orang suke tgok org lain susah? seperti Titah Raja Nazrin "Buang Mentaliti 'SILO' ". Sekarang dunia ini amat pelik dah kadang-kadang amat kejam. Semua itu pengalaman hidup yang pelik. Entahlah ape silapnya?
Aku terfikir bagaimana kita ingin melalui dunia yang sukar ini? Apekah balasan yang akan kiter perolehi di masa depan? Adakah ini adil?? huhu susah nak ckap r.

malam or pagi ini pun aku terasa sgt bnci kepada kehidupan ini. Aku terdetik difikiran aku kenape ade org yang sanggup bunuh diri? Mungkin mereka melalui ape yang aku lalui sekarang ini. Dan mungkin ape yang aku fikirkan ini jalan penyelesaian nyer. ( Al-fatihah buat semua org yang senasib denganku.

Kebahagian yang datang sekejap mungkin hanya mimpi, or mungkin itu hadiah yang terindah yang kita perlu simpan dlm diari or dalam buku catatan kita. hmmm pelik-pelik.

Ya Allah aku bersyukur dengan apa yang ko berikan padaku...
Aku juga ingin Kau(tuhanku) mengampunkan semua dosa-dosa insan yang bersamaku...
Mak Ayah aku minta maaf Klo aku banyak menyusahkan mu....
rakan-rakan terima kasih atas persahabatan ini....
halalkan makan minumku....
sekiranya aku memilih jalan terakhir ini, doakan lah aku selalu....
ape salahku?? ape??
10:16 AM 0 comments

aku

salam... nama saya herman aziz.... lahir d tawau, sabah. lebih spesifik lagi di "white Sand" huhu..... tapi aku suke dikanali sbagai iyoda d kalangaan rakan2 blog n rakan2 internet....aku skarng tengah melanjutkan pelajaran di ukm dalam bidang komunikasi dan dasar awam. pasni kuar jd PM kot hehehe.... dulu skolah rendah di SK.pasir putih...n.. terus masuk form 1 d SMK Tawau sampai form 6...huhu
ape lagi erk nak gtau?? ok2 iyoda anak ke 3 dr 6 beradik... (5laki,1 pompuan)...lg??
xtau r nak tulis per lagi... ok r nnt sy igt sy tulis ag hehehe....
10:10 AM 1 comments

salam smua