7:59 PM 1 comments

minggu petama

hai smua.... sory r lama x online, bukan per tenet jauh r...huhuhu. pape pun nie aku nak citer kisah seminggu aku disini, aku rasa bosan yang amat sangat. aku rasa macam berada didunia yang lain. aku kat cni xde kejer lain asyik tido, makan, tengok tv, n melamun. aku kat cni asyik kena migran jer... pe xnye kat cni panas giler... giler pun xpanas mcm nie...

korang smua mesti sonok bercutikan, lagi-lagi member2 yang g hongkong hari nie... huhuhu. sedihnye xdapat g..... pape hal pun korang jangan lupa ole2 aku erk...hehehe.

ok r xtau dah nak tulis pale penng nie.... pape hal sms or tggal r pesan kat warkah erk...

ok selamat holiday.....
7:57 PM 1 comments

kebosanan tahap dewa....

aku dah dua hari kat kg....huhuhu aku xtau nak wat per.. semua mmbr xblik ag.. nie r cuti yang paling membosankan dan paling menyedihkan dalam hidup... igtkan aku balik nie leh lpakan semua kesedihan aku, namun ia semakin bertambah. rasa nak naek giler pun ade....

klo r ukm tu dekat hr nie gak balik sana....

bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!
4:24 AM 0 comments

tamat semester 5



alhamdullah hr nie tamat sudah semesterer 5. sedar xsedar dah hampir tiga tahun aku berada di perantauan ini. banyak suka duka aku dah lalui.... hmmmmm susahnya hidup nie, tapi aku syukur dengan ape pemberian-NYA. tp ntahlah samapai bila khidupan ku akan berubah. aku rasa hidup seorang diperantauan nie wat aku melihat pelbagai kehidupan dan merasainya.... namun hidup berubah dengan kehadiran sorang insan yang amat kusayangi lebih dari segalanya.
10:01 PM 0 comments

diriku bukan dirimu


Pyzam Glitter Text Maker
Glitter Graphics Maker & MySpace Layouts




9:10 PM 2 comments

ku tunggu mu....

huhu dah nak hbs exam....
namun ade bnda yang lagi sukar untuk djawab drpd exam... hmmmm mcm mana aku nak lalui nya... huhu mcm mn aku nak blik nie...

"Satu jam saja kutelah bisa cintai kamu di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
Satu jam saja kutelah bisa sayangi kamu… di hatiku
Namun bagiku melupaknmu butuh waktuku seumur hidup
di nanti ku……"
8:51 AM 0 comments

ape itu manusia??

hari ini aku ingin menulis tentang sedikit perangai manusia. huhu memang susah nak gambarkan perangai manusia sebenarnya. ape lah aku cakap nie.....

ok nak dikatakan hidup ini memang susah, aku pun xtau aku nak teruskan or tidak. (aku harus teruskan untuk mu syg). hehe napelah org suka mainkan perasaan orang lain. aku cakap bukan pasal hidup aku tapi pasal pemerhatian aku.

nie ade satu cerita member aku huhu cian kat die. die ade adk angkat nama die permaisuri ( bukan nama sebenar) die nie kawan die. mereka sgt rapat salu kongsi masalah. die dah anggap permaisuri nie macam adk kandung sendiri, malah layanan nya lebih dari adk kandungnya. smua masalah dorg kongsi. dulu member aku nie jht ckit, tp adk die salu nasihatkan die sampai die jadi bdak baek... alhamdullah!!

sampailah hari ini die beri tahu adk die xnak teruskan hubungan mereka sebab rasa ape ntah. pelik gak adk die nie. die kata tu bkan dirinya huhu. habis sapa?? ( giler ape). kecian kat member aku sorg nie die kecewa mcm hilang makwe. huhu sedih!!

ye lah korg mesti rasa sedih gak kan. bila org yang kita dah syg tba2 nak menjauhkan diri kat kite. huhu adk die nie pun satu pelik btul. dulu beria-ia skrg ckp tu bukan dirinya. hmmmmmmmmmm sabar jelah. mgkin tuhan ade hikmahnya....

buat smua yang bca citer nie, igtlah jgnlah kita maikan perasaan org lain. sebab suatu hari mungkin org akan mainkan perasaan kita gak.

semoga kita semua bahagia.